اطلاعات دوره
وبینار رایگان کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
مسیر آموزشی

وبینار رایگان کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

داده کاوی میتواند دستیابی به درک و بینش درست از مشتریان را فراهم سازد که این امر برای ایجاد یک استراتژی موثر مدیریت ارتباط با مشتری، مهم و حیاتی است. داده کاوی میتواند از طریق تجزیه و تحلیل داده ها به برقراری تعاملات شخصی/ سفارشی با هریک از مشتریان و در نتیجه، افزایش رضایت و ایجاد روابط سودآور با مشتری منجر شود. این رویکرد میتواند مدیریت بهینه با مشتریان را در تمام فازهای چرخه عمر مشتری از جلب و ایجاد یک رابطه قوی با مشتری تا پیشگیری از تخریب رابطه و جلب اعتماد مجدد مشتریان از دست رفته فراهم سازد.
دوره وبینار رایگان کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار رایگان کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی