اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار اف ال استودیو (FL Studio 12)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار اف ال استودیو (FL Studio 12)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار اف ال استودیو یکی از برنامه‌های مناسب تنظیم، میکس و ساخت موزیک است. به همین دلیل همه افرادی که در حوزه ساخت موزیک فعالیت می‌کنند، این نرم‌افزار را می‌شناسند. اگر شما نیز در حوزه موزیک فعالیت می‌کنند، باید شروع به یادگیری این نرم‌افزار کنید. تیم آموزشی لوح گسترش فیلم آموزش اف ال استودیو را با تدریس اساتید لیندا برای شما تدوین و آماده کرده است. ویدئوی آموزش تصویری برنامه اف ال استودیو به طور کامل همه مباحث و محتوای نرم‌افزار را پوشش داده و به بررسی دقیق همه مباحث پرداخته است. ترجمه دقیق و دوبله باکیفیت این فیلم آموزشی شما را در یادگیری حرفه‌ای اف ال استودیو همراهی خواهد کرد. بنابراین در صورتی که در حوزه آهنگسازی، میکس و تنظیم آن تازه‌کار هستید، نگران نباشید. چرا که با مشاهده دقیق این فیلم می‌توانید بر محتوای اف ال استودیو مسلط شوید. در صورتی که قصد کار با نرم‌افزار دیگری در این حوزه را دارید، می‌توانید فیلم آموزش کیوبیس Cubase را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش آهنگسازی با اف ال استودیو FL Studio بخش اول – مرور دوره آموزشی – بررسی تغییرات این نسخه و تفاوت‌ها با بین ورژن‌های قبلی – دسترسی به فایل‌های تمرین – بررسی محیط کاربری Flstudio – بررسی منوهای Flstudio – استفاده از کیبورد midi – استفاده از پلاگین‌های شخص دیگر در Flstudio – ساخت bit با استفاده از drumaxx در Flstudio – استفاده از سمپل‌ها به منظور صدادهی بهتر – ساخت bit با استفاده از drum bitهای از پیش ساخته شده – ایجاد ملودی و ساخت الگوهای درام با استفاده از pianoroll – ایجاد ملودی و ساخت الگوهای درام با استفاده از pianoroll بدون نیاز به کیبورد – انتقال data از پروژه ای به پروژه دیگر بخش دوم – بررسی ویژگی‌های پیشرفته‌تر Flstudio – کار با ابزار harmor برای ایجاد صدا – کار با پلاگین قدرتمند Minisynth – بررسی پلاگین ۳x osc – بررسی پلاگین Harmless – ایجاد صداهای base با استفاده از toxic biohazard – بررسی پلاگین directwave – استفاده از ابزار pattern – ایجاد تغییرات روی pattern ها – ایجاد امکانات پیچیده با استفاده از Automaion – دستکاری و edit کردن audio clip – کار با Mixermenu – استفاده از Copression در Flstudio بخش سوم – کار و تنظیم پلاگین EQ – استفاده از Delay در Flstudio – استفاده از ابزار Reverb در Flstudio – استفاده از افکت Chorus در Flstudio – بررسی ابزار Flanger در Flstudio – بررسی کانال Sends در میکسر Flstudio – اضافه کردن فضا با استفاده از Sidechaining – آماده‌سازی فایل‌ها برای استفاده در Flstudio – اضافه کردن اسلات‌های میکسر با استفاده از پلاگین patcher – انجام میکس و Mastering توسط Flstudio – ذخیره‌سازی فایل‌ها و پروژه‌های به فرمت‌های مختلف – توضیحات پایانی این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود نسخه سیستم عامل موردنظر را دانلود کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار اف ال استودیو (FL Studio 12) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 02 ساعت و 01 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دوبله فارسی لیندا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار اف ال استودیو (FL Studio 12) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی