اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار کریر (Carrier)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار کریر (Carrier)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار کریر یکی از برنامه‌های ویژه مهندسان مکانیک است و به نقشه ساختمان، تاسیسات، سیستم‌های حرارتی و برودتی مربوط می‌شود. بنابراین همه مهندسان مکانیک در حوزه تاسیسات ساختمان فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. نرم‌افزار کریر پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد که باعث شده یادگیری این برنامه با دشواری‌های خاصی همراه باشد. در نتیجه بهتر است برای یادگیری این برنامه از یک متخصص کمک گرفته شود. تیم آموزشی لوح گسترش فیلم آموزش کریر را با تدریس استاد حسین پور تدوین کرده و در اختیار مهندسان مکانیک قرار داده است.ادامه متن…   این فیلم آموزشی همه مباحث نرم‌افزار کریر را به خوبی پوشش داده و با بیان ساده، قابل درک و توضیحات آسان همه مفاهیم و اصول کار با این برنامه را آموزش داده است. بنابراین در صورتی که تجربه کافی برای استفاده از این برنامه را ندارید، می‌توانید با استفاده از آموزش تصویری کریر تسلط کافی روی این مباحث را به دست آورید. همچنین می‌توانید فیلم آموزش پی دی ام اس PDMS را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش طراحی سیستم برودتی و حرارتی با کریر Carrier – نصب نرم‌افزار و معرفی محیط آن – تعریف شرایط آب و هوایی – تعریف شرایط آب و هوایی و استفاده از داده‌های هواشناسی – معرفی نرم‌افزارهای مکمل – تعریف فضاها – تعریف برنامه‌های زمان‌بندی – تعریف دیوارهای ساختمان – تعریف سقف، پنجره، در و سایبان – چیلرها – بویلر و کولینگ تاورها – تعریف نرخ برق و دیگر سوخت ها – وارد کردن اطلاعات پروژه ( شرایط آب و هوایی) – وارد کردن اطلاعات پروژه (فضاهای پروژه) – قسمت اول – وارد کردن اطلاعات پروژه (فضاهای پروژه) – قسمت دوم – وارد کردن اطلاعات پروژه (فضاهای پروژه) – قسمت سوم – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت اول – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت دوم – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت سوم – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت چهارم – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت پنجم -تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت ششم – تعیین نوع سیستم تهویه مطبوع – قسمت هفتم – وارد کردن اطلاعات تاسیسات مرکزی – تعریف ساختمان پروژه – گزارشات – قسمت اول – گزارشات – قسمت دوم – پروژه نمونه – ذخیره‌سازی و فراخوانی پروژه‌ها این محتوای آموزشی در سه نسخه ویندوز، مک و اندروید تنظیم شده است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با نیاز خود سیستم عامل دلخواه را انتخاب و فیلم را دانلود کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار کریر (Carrier) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 09 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار کریر (Carrier) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی