اطلاعات دوره
آموزش نقاشی تکنیک پاستل
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی تکنیک پاستل

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:عباس بهنیا0
  • زمان:5 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش نقاشی تکنیک پاستل انجام کاری های هنری علاوه بر پر کردن اوقات فراغت میتونه برای خیلی ها لذت بخش باشد. در میان این هنرها نقاشی از جذابیت بسیاری برخوردار است. با یادگیری این مهارت میتوانید نقاشی های دلخواه خودتان را بکشبد و آن ها را به عزیزانتان تقدیم کنید و یا کسب درآمد کنید. اگر شما هم طرفدار یادگیری نقاشی تکنیک پاستل هستید و وقت کافی برای حضور در کلاس ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش نقاشی تکنیک پاستل لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش نقاشی تکنیک پاستل لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با مباحث تکنبک پاستل آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مباحث بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی مباحث و آموزش تکنیک پاستل کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در دوره آموزش تکنیک رنگ روغن فرا خواهید گرفت : مقدمه ومعرفی ابزارها اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۱‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۲‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۳‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۴‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۵‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۶‏)‏ اجرای طبیعت بی جان با تکنیک پاستل ‏(‏۷‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۱‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۲‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۳‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۴‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۵‏)‏ طراحی از طبیعت با پاستل با استفاده از فضای ضد نور ‏(‏۶‏)‏ طبیعت با استفاده از کنتراست های رنگ تیره وروشن ‏(‏۱‏)‏ طبیعت با استفاده از کنتراست های رنگ تیره وروشن ‏(‏۲‏)‏ طبیعت با استفاده از کنتراست های رنگ تیره وروشن ‏(‏۳‏)‏ طبیعت با استفاده از کنتراست های رنگ تیره وروشن ‏(‏۴‏)‏ طبیعت با استفاده از کنتراست های رنگ تیره وروشن ‏(‏۵‏) این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش نقاشی تکنیک پاستل  دوره آموزشی نقاشی تکنبک رنگ روغن را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش نقاشی تکنیک پاستل دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط عباس بهنیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی تکنیک پاستل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی