اطلاعات دوره
آموزش مدیریت مراجع در Microsoft Word 2016 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت مراجع در Microsoft Word 2016 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از ابزارهایی که در این نرم افزار ارائه شد و مورد تایید بسیاری از نویسندگان قرار گرفت، ابزارهای مربوط به ایجاد فهرست تصاویر و فهرست عناوین بود که دیگر نویسندگان احتیاجی نداشتند تا فهرست کتاب و یا مقاله خود را به صورت دستی ایجاد کنند و تنها با چند کلیک می توانستند این فهرست را ایجاد کرده و در صورت اعمال تغییر در صفحه بندی، این فهرست را بروز کنند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث مدیریت مراجع در Microsoft Word 2016 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مدیریت مراجع در Microsoft Word 2016 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت مراجع در Microsoft Word 2016 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد گلشن

خیلی خوب بود.

محمد

کوتاه و بسیار کاربردی بود برای دوستانی که پایان نامه و مقاله مینویسن پیشنهاد میشه. ممنون از مدرس خوب این آموزش.

جنیدی

با سلام با تشکر از سایت فرادرس و مدرس محترم آموزش مختصر و بسیار مفیدی بود

محمد

با سلام و عرض ادب خدمت شما و مدرس گرامی آقای هاشمیان. این فیلم نکته ی مثبت مهمی دارد که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد و آن هم چیزی نیست جز کاربردی بودن آموزش برای بنده که علی رغم سن کم، زیاد با ورد کار کردم بسیاری از مطالب این آموزش را بلد نبودم این نکته ی مثبتی است که باعث می شود چه افراد مبتدی و چه افراد پیشرفته این آموزش را کاربردی می دانند و چه خوب فرادرس چنین آموزش مفیدی رو به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده اند و این جای تشکر فراوان دارد. و چه خوب توضیح داده شد مطالب و چه خوب که فایل ها رو در فایل آموزشی قرار دادند. با تشکر ممنون

الهه

این آموزش را لازم داشتم، خیلی ممنون از مدرس و همچنین سایت فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی