اطلاعات دوره
آموزش فلسفه علم – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش فلسفه علم – جامع و به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش فلسفه علم، پس از توافق بر سر تعریف فلسفه و علم به سراغ بحث کلاسیک نظریه و شاهد می‌رویم و خواهیم آموخت که دانشمند چگونه می‌تواند از شواهد پیش روی خود به نظریه‌ای علمی دست یابد و سپس به دو مساله مهم تبیین و تحدید می‌پردازیم و نگاه اندیشمندان متاخر فلسفه علم را نیز مرور می‌نماییم.
دوره آموزش فلسفه علم – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید جعفری مالواجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلسفه علم – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نبی

عالی بود ای کاش فلسفه ذهن و تاریخ فلسفه رو هم ارائه کنند.

عباس

من مطالعه کردم، تقسیم بندی که داشت عالی بود اطلاعاتی داشت که جایی نبود.

رجب علی

تحصیلی بود که تهیه کردم، تا الان ناراضی ای نبودم از آموزش های فرادرس، خیلی ممنونم از سایت خوب فرادرس.

ابراهیم

استفاده کردم خیلی آموزش خوبی بود.

امیرحسین

آموزش های خیلی زیای از فرادرس تهیه کردم و این به دلیل رضایت از محتواهای ارائه شده اس. مدرس گرامی بیان خوبی در ارائه مطالب دارن و توضیحات رو با دقت ارائه می کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی