اطلاعات دوره
آموزش کاربردی برد رزبری پای Raspberry Pi
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی برد رزبری پای Raspberry Pi

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:26 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:8 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس نحوه استفاده از برد رزبری پای (Raspberry Pi) آموزش داده شده است. راه اندازی رزبری با استفاده از روش های مختلف بیان گردیده است، انواع ماژول ها و قطعات الکترونیکی مختلف با استفاده از رزبری پای راه اندازی شده است (مانند راه اندازی ماژول دوربین و تاچ LCD) لازم به توضیح است، این فرادرس در قالب 2 درس به صورت کاملا پروژه محور و از سطح پایه تهیه و تدوین گردیده است و برای یادگیری این آموزش نیاز به پیش نیاز خاصی نمی باشد و برای دوستانی که به مباحث اینترنت اشیا (IOT) و هوشمند سازی علاقه مند هستند، توصیه می گردد این فرادرس را از دست ندهند.
دوره آموزش کاربردی برد رزبری پای Raspberry Pi دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی برد رزبری پای Raspberry Pi را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد رضا

همه ی سرفصل های آموزش رو درس میدادند و وارد جزییات میشدند مباحث رو باز میکردند؛ سرسری رد نمیشدند.

مهران

خیلی خوب بود. بسیار واضح و شفاف مطالب بیان شد. آموزش خیلی مفید و لذت بخشی بود. چیزهای زیاد و کاربردی یاد گرفتم. مطالب به صورت طبقه بندی شده ارائه شد. گام به گام مطالب ارائه شده پیاده سازی مطالب در عمل خیلی کمک کرد به یادگیری بیشتر مطالب. ممنونم از زحماتتون و اینکه دانش و مهارتتون را با دیگران به اشتراک میگذارید.

هومن

بیشتر مقدمه لینوکس بود و یکسری اطلاعات عمومی

کیان شهرابی

سلام توضیحات کلی و کاربردی خوبی دادین و برای کسی که می خواد یک اطلاعات کلی و کاربردی داشته باشه عالی هستش. مرسی از تلاشتون

ali

سلام خسته نباشید آموزشها رو دنبال کردیم... بنده رزبری ۴ رو دارم. چند روزه هر سیستم عامل رزبری بروی رم ۶۴گیگ اون نصب میکنم و به روتر از طریق کابل وصل میکنم. هیچ ایپی بروی شبکه یافت نمیشه ازنسخه arm کالی لینوکس تا سیستم عامل خود رزبری و حتی لایت رزبری رو نصب کردم و بوت کردم اما باز جواب نگرفتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید مشکل از چی میتونه باشه. با وصل کردن دستگاههای دیگه به صورت وایفای و یا حتی کابل شبکه به لب تاپ، اینترنت برقرار هست و همچنین DHCP فعال هست اما این دستگاه رزبری رو نمیشناسه. ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی