اطلاعات دوره
آموزش آماده سازی داده ها در اس پی اس اس SPSS برای تحلیل آماری
مسیر آموزشی

آموزش آماده سازی داده ها در اس پی اس اس SPSS برای تحلیل آماری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:2 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به قدرت بالای سامانه‌ های تحلیل داده‌ های آماری، استفاده از افزایش حجم عظیمی از اطلاعات (مشاهدات و متغیرها) به وجود آمده است. ثبت و به کارگیری این حجم عظیم از اطلاعات بدون خطا در داده‌ های ورودی، متصور نیست. خطا در ثبت یا ورود داده‌ ها در یک انبار داده، ممکن است نتایج حاصل از مدل‌ های پیش‌ بینی یا تحلیل‌ های آماری را دچار مشکل کند، بنابراین آماده سازی داده‌ ها (تمیز کردن)‌ شرط اولیه برای تحلیل صحیح و گرفتن نتایج مناسب از مدل‌ های آماری است. این امر با توجه به حجم عظیمی از مشاهدات و متغیرها در انباره داده یا (Data Warehouse) به صورت دستی امکان پذیر نیست. نرم‌ افزار SPSS دستورها و امکانات مناسبی برای آماده سازی داده‌ ها فراهم کرده‌ است که موضوع این فرادرس می باشد.
دوره آموزش آماده سازی داده ها در اس پی اس اس SPSS برای تحلیل آماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آماده سازی داده ها در اس پی اس اس SPSS برای تحلیل آماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پریسا

مثال ها رو بیشتر کنید خیلی بهتر میشه تشکر می کنم بابت سیستم آنلاینی که ارائه کردید.

فرهاد

از لحاظ کیفی دوره خوبیه هر آنچه که میخواستم رو داشت.

ندا

 با تشکر از جناب دکتر آرمان ری بد با آموزش های عالی و ارائه مطالب به صورت ساده و روان

سینا

spss هایی که از فرادرس گرفتم خیلی خوبن آموزش مشابهش اصلا وجود نداره، pdf بود اما اینکه مثل این دوره ها ویدیویی باشه و مثال هم زده باشه نبود.

زهرا

مدرس آموزش خیلی خوب بودند سلیس، روان و کاربردی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی