اطلاعات دوره
آموزش تئوری احتمالات – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش تئوری احتمالات – جامع و با مفاهیم کلیدی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:منوچهر بابایی4.5
  • زمان:22 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس می خواهیم بحث آنالیز ترکیبی و احتمالات را در قالب یک آموزش مدون ارائه کنیم. اهمیت این موضوع در رشته های فنی و مهندسی بخصوص مهندسی صنایع، مهندسی برق و کامپیوتر مشهود است. در این آموزش بر اساس چندین کتاب معروف از جمله کتاب احتمالات شلدون راس (Sheldon Ross) و بخش اول کتاب احتمال، متغیرها و فرایندهای تصادفی پاپولیس و پیلای تمرینات مهمی حل خواهد شد. لازم به ذکر است که سطح آموزش طوری است که برای تمامی طیف ها (دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد) مفید می باشد.
دوره آموزش تئوری احتمالات – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری احتمالات – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود

مدرس با تجربه بود و خود درس هم تئوری و پایه ای بود. در کل راضی بودم.

محمد

آموزش خوبی بود و اشکالات علمی من رو برطرف کرد.

علیرضا

استاد خسته کننده و گنگ تدریس میکنن ولی در کل برای متوجه شدن مفهوم شاید خوب باشه

سعیده

خیلی کامل و با جزییات تدریس شده بود

فهیمه

با سلام.من این اموزش روتهیه کردم و بسیار راضی بودم خواستم تشکر کرده باشم تنها موردی که شاید یکم موجب خستگی می شد کند بودن تدریس بود جز این مورد بقیه موارد عالی بود خصوصا محتوا.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی