اطلاعات دوره
آموزش مدارهای الکتریکی ۱ – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای الکتریکی ۱ – جامع و کاربردی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:23 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مدارهای الکتریکی 1 یکی از درس های پایه ای تمام گرایش های مهندسی برق می باشد و در این درس دانشجویان برای اولین بار با فضای کاری مهندسی برق برخورد خواهند کرد. بنابراین این درس شامل تحلیل مدارهای الکتریکی ساده شامل مقاومت ها، خازن ها، سلف ها، ترانسفورماتورها و تقویت کننده های عملیاتی است. توانایی درک نحوه کار ادوات پایه مذکور پیش نیاز اساسی برای سایر دروس مهندسی برق از جمله دروس گرایش الکترونیک مانند الکترونیک 1 و 2 است.
دوره آموزش مدارهای الکتریکی ۱ – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای الکتریکی ۱ – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

تمام اموزش های استاد زندی بی نظیر و کاملند

ارشیا

عالی

رضا

برای دروس دانشگاهی مناسب بود من راضی بودم.

ساجده

خودم دانشجو برق هستم این آموزش برای مبتدی ها بسیار مناسبه کنکوری دانشگاهی هستش.

رضا

دکتر زندی بسیار با سواد و بی نظیرن در رشته برق.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی