اطلاعات دوره
آموزش الکترونیک 3 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش الکترونیک 3 – جامع و با مفاهیم کلیدی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:15 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ویدئویی، سعی خواهیم کرد با مثال ها و بیانی ساده و شیوا مفاهیم پایه ای و بنیادی الکترونیک ٣ را آموزش دهیم. لازم به ذکر است که این آموزش در ادامه مجموعه آموزشی الکترونیک ١ و ٢ از مجموعه آموزشی فرادرس می باشد و لازم است دانشجویان عزیز با مطالب الکترونیک ١ و ٢ آشنایی کامل داشته باشند.
دوره آموزش الکترونیک 3 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکترونیک 3 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

برای کسی که پایه ی ضعیفی داشته باشه خیلی نمیتونه مفید باشه.

سوزان

همه سرفصل های مهم را داشت میتونم بگم تکمیل بود.

مهرناز

واقعا نحوه انتقال مطالب عالی بود. تمام اسلاید ها با عکس نمایش داده شده بود و توضیحات کامل بود.

مهدی

من همشو نگاه نکردم، اما از آموزش های رشته ی الکترونیک شما که استفاده کردم خیلی خوب بود. این بازه تخفیفی هم که قرار میدید کار رو برای ما راحت تر می کنه.

محمدرضا

خیلی عالی و مفید بود آموزش های مهندس زندی چون قدم به قدم محاسبات رو انجام میدن خیلی برای دانشجو فهم راحت تری داره و اینکه در این آموزش از شبیه سازی orcad و matlab هم استفاده شد به نظر من اموزش رو کاربردی تر هم کرد در کل بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی