اطلاعات دوره
آموزش فیزیک الکترونیک – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک الکترونیک – بخش یکم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد وردست3.9
  • زمان:14 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه علم الکترونیک را می توان در ترانزیستورها و پیوندهای PN خلاصه کرد. دلیل اهمیت این قطعات توانایی است که آن ها به بشر دادند تا بتوانند ریاضیات و کاربردهای آن را به صورت سخت افزاری پیاده سازی کنند. در این فرادرس سعی شده است که آموزشی در رابطه با قطعات الکترونیکی و نحوه عملکرد آن ها با در نظر گرفتن فیزیک حاکم بر این قطعات، ارائه شود و در نهایت علاوه بر نحوه عملکرد قطعات نیمه هادی، کاربردهای فراوان آن ها در تمام شاخه های مهندسی برق مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره آموزش فیزیک الکترونیک – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد وردست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک الکترونیک – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پارسا

سلام وقت بخیر مدرس به خوبی روی مبحث مسلط بود ولیکن اصلا نمونه سوال از مسائل حل نشد و این ایراد آموزش بود

محمدرضا

آموزش خوبی بود،‌ نقطه قوتش این بود که تو زمان کوتاهی تونسته بود مطالب رو پوشش بده. اما یه مقدار کم بود، می‌تونست بیشتر باشه. کیفیت صدا و تصویرش هم اوکی بود.

امیر

توضیح جامعی داشت و مدرس از صفر شروع به تدریس کرده بود

احمد

آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان دارم و تشکر می کنم از بابت تمامی زحمت هایی که برای ارائه و تهیه آموزش ها می کشید و امیدوارم آموزش هایی با سطح بالاتر و پیشرفته تری زا از شما دریافت کنیم.

ساجده

ممنون از اقای وردست بسیار ساده و شیوا تدریس کردید امیدوارم روزی بدرخشید ...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی