اطلاعات دوره
آموزش کنترل سیستم های چندعاملی و شبیه سازی آن در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش کنترل سیستم های چندعاملی و شبیه سازی آن در متلب MATLAB

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر زهرا یعقوبی4.4
  • زمان:5 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم‌های چندعاملی در سال‌های اخیر در زمینه‌های متفاوت شامل: سیستم‌های زیستی و اجتماعی، فیزیکی و شیمیایی و علوم کامپیوتر مورد توجه قرار گرفته است. اصطلاح‌های متنوع در مقاله‌ها برای پدیده‌های وابسته به رفتار جمعی روی شبکه‌های سیستم، از قبیل: رفتار گله‌ای، توافق، همگام‌سازی، تطبیق فرکانس، آرایش‌بندی، قرار ملاقات و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. پدیده‌های همگام‌سازی جمعی در سیستم‌های زیستی، اجتماعی، فیزیکی، شیمیایی و مهندسی انسانی اتفاق می‌افتد.  
دوره آموزش کنترل سیستم های چندعاملی و شبیه سازی آن در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زهرا یعقوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل سیستم های چندعاملی و شبیه سازی آن در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

کد نویسی به صورت اصولی و عالی، شبیه سازی خیلی مفید به صورت جامع بیان کردند.

سعید

با سلام. آموزش بسیار کامل و جامع بود و همه مباحث را دربر داشت به جز یک موردی که من می خواستم. در بخش اجماع به اجماع دینامیکی متغیر با زمان پرداخته نشده بود و صرفا اجماع استاتیکی بیان شده بود. با این وجود از تدریس ایشون لذت بردم و کامل به مباحث تسلط داشتن. با تشکر

مصطفی

مدرس این دوره بسیار شیوا درس میدهند و اشراف کامل به موضوع دارند.

سجاد

اموزش بسیار عالی و بازبانی شیوا هست...اما اگه متن مقالات رو بیشتر بررسی میکردن مخصوصا اثبات ها بهترم میشد.ممنون

مهدیه

آموزش بسيار مفيدي هست. مطالب به صورت مفهومي و كاربردي بيان شده است. مثال هاي شبيه سازي هم بسيار مفيد هستند. به نظر من اين ٥ ساعت آموزش بسيار مفيدتر از يك دوره كامل درس سه واحدي هست كه در مقاطع تحصيلات تكميلي ارائه ميشود. پاسخگويي مدرس هم بسيار عالي، مفيد و در كمترين زمان ممكن است. با تشكر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی