اطلاعات دوره
آموزش طراحی سیستم زمین + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم زمین + مفاهیم کلیدی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا پیرجمادی4.6
  • زمان:3 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش قصد داریم نحوه سایزینگ سیم زمین و انتخاب سطح مقطع مناسب برای سیم زمین را در سطح ولتاژ‌های مختلف: LV, MV و HV مورد بررسی قرار دهیم و همین‌طور با استانداردهای مربوطه نیز آشنا می‌شویم. این آموزش برای مهندسین برق که علاقه‌مند به حوزه طراحی سیستم زمین هستند و همین‌طور مهندسینی که در شرکت‌های مشاوره و طراحی مشغول به کار هستند و نیاز به یادگیری مفهومی سایزینگ سیم ارت دارند، بسیار مفید است.
دوره آموزش طراحی سیستم زمین + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم زمین + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

آموزش خوبی یود کاش اسلاید آماده داشته باشه استاد که وقت کلاس گرفته نشود.

محمدمهدی

در حوزه زمین اطلاعاتی نداشتم و برای علاقه ای که داشتم این دوره رو از فرادرس گرفتم که جالب بود، مدرس ذهن منسجمی دارند. مطالبش فرار هست و با وجود اینکه پیش زمینه ای نداشتم ولی چیزایی که می گفتند رو می تونستم درک کنم و یادبگیرم.

محمد

مربی خیلی قشنگ درس میدند خیلی عالی، بیان مسئله خیلی خوبی دارند، فقط یک مقدار مباحث کوتاه گفته شده ولی خیلی روان درس میدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی