اطلاعات دوره
آموزش کاربردی سیستم های اندازه گیری مکانیکی
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی سیستم های اندازه گیری مکانیکی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم فراست4.3
  • زمان:12 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیشرفت های علمی و صنعتی بشر بستگی به توانایی او در اندازه گیری دارد. سیستم های اندازه گیری یکی از دروس مفید در رشته مهندسی مکانیک و یکی از مباحث کاربردی لازم برای فعالیت های صنعتی (تولید، کنترل، مونتاژ، ...) می باشد. همه محصولات تولید شده برای تست و کنترل کیفیت و کارایی باید اندازه گیری شوند و اندازه گیری نیز با دانستن روش های صحیح و مطلوب و نتایج دقیق و قابل قبول امکان پذیر خواهد بود. در سازمان های صنعتی نیز فراوان از سیستم ها و دستگاه های اندازه گیری استفاده می شود که روش استفاده و کاربرد این دستگاه ها برای مهندسان ضرورت دارد.
دوره آموزش کاربردی سیستم های اندازه گیری مکانیکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم فراست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی سیستم های اندازه گیری مکانیکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل

یه قسمت رو مشاهده کردم که خیلی خوب بود جزییات و مباحث کامل بود.

محمدرضا

عالی بود و نکته منفی ای نداشت.

مهدی

آموزش خییییلی خوبی بود و برام مفید بود.

حسن

رفرنس از کتابهای فنی حرفه ای بود

وحید

محتوا برای من مفید بود. سایت خیلی خوبی دارید تشکر می کنم ازتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی