اطلاعات دوره
آموزش کاربرد آزمون های غیر مخرب در تشخیص عیوب سامانه های مکانیکی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد آزمون های غیر مخرب در تشخیص عیوب سامانه های مکانیکی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مقداد خزایی4.5
  • زمان:8 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف آزمون های غیر مخرب در تشخیص عیوب سامانه های مکانیکی آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، انواع آزمون های غیر مخرب، مزایا و معایب آن ها، روش های اجرا و ... است. توضیح کامل مباحث مربوطه و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.  
دوره آموزش کاربرد آزمون های غیر مخرب در تشخیص عیوب سامانه های مکانیکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مقداد خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد آزمون های غیر مخرب در تشخیص عیوب سامانه های مکانیکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

هم خیلی به روز بود و هم خیلی خوب پروژه رو شبیه سازی کرده بود.

جلال

با سلام در ابتدا باید این رو گفت که عنوان آزمون‌های غیر مخرب اون قدر بزرگ هست که باید برای هر کدوم از عناوین مطرح شده یک آموزش جداگونه ضبط بشه. این آموزش در بعضی قسمت‌ها کامل تر و در بعضی بخش‌ها خلاصه تر مباحث رو بیان کرده که خب به عنوان مقدمه خوب هست و اگر کسی علاقمند هست باید با رفتن به دوره‌های تئوری و عملی اون رو کامل کنه البته باید این رو هم در نظر داشت که با توجه به کاهش هزینه‌هایی که این آزمون ها برای صنایع ایجاد می‌کنه بازار کار خیلی خوبی برای متخصصین این زمینه وجود داره. با تشکر از مجموعه فرادرس و جناب آقای دکتر خزایی

محسن

با سلام. راستش من این آموزش رو کامل ندیدم ولی در همون حدی که دیدم خوشم اومد و به بقیه هم پیشنهاد می کنم. وقتی که این دوره ها رو کسی بخواد بیرون بره هزینه زیادی رو باید متحمل بشه. اگه بشه مجموعه فرادرس بتونه برای بعضی از دوره هایش بنا به نیاز دانشجو گواهی معتبر صادر کنه مثلا با فنی و حرفه ای همکاری داشته باشه یا چیز هایی مثل این خیلی عالی می شد. در کل کمال تشکر رو از مجموعه به خاطر این روندی که پیش گرفته دارم و منتظر مجموعه های جدیدتون هستم.

رضا باوی

از نظر اطلاعات بسیار عالی است ولی برای من خیلی کاربردی نبود. بیشتر برای دانشجویان و مبتدی ها خوب است به نظرم.

میلاد

با سلام. این آموزش برای آشنایی نسبت به موضوع بسیار خوب بود. برخی از مباحث مطرح شده را در درس های خودم ندیده بودم و برایم نو بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی