اطلاعات دوره
آموزش بهینه سازی جریان اگزرژی Exergy
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی جریان اگزرژی Exergy

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ستار زواری4.8
  • زمان:3 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگزرژی بیشترین میزان کاری است که می‌توان از یک سیستم ایده‌آل، با توجه به مقدار انرژی اعمال شده دریافت نمود. همچنین با ترکیب روش‌های اگزرژی و اقتصادی می‌توان حالت بهینه سیستم‌های گرمایی و تولید توان را طراحی نمود. در این آموزش، ابتدا به مقدمات ترمودینامیکی برای درک بهتر مفهوم اگزرژی می‌پردازیم. سپس در قسمت بررسی مفهوم کیفیت انرژی، به آنالیز انواع اگزرژی‌های حرارتی و جریانی می‌پردازیم.
دوره آموزش بهینه سازی جریان اگزرژی Exergy دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ستار زواری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی جریان اگزرژی Exergy را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

خوب بود برای دوره ارشدم گرفتم متاسفانه سر کلاسای دانشگاه نبودم این آموزش منو راه انداخت و نمره خوبی گرفتم.

ساجده

برای من بسیار مفید بود در رشته ی مهندسی انرژی.

محمد

من خودم در این زمینه به صورت تخصصی کار میکنم، به نظرم آموزشش خوب بود، چون خیلیا در این زمینه آموزش ارائه میکنند ولی ضعیف هست.

محمدباقر

با وجود زمان کم دوره، مفید، جامع و پر محتوا . تشکر از استاد گرامی

zahra

بسیار عالی و کاربردی. بیان خیلی واضح بود و مباحث را خیلی ساده و قابل فهم توضیح میدادند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی