اطلاعات دوره
آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش یکم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف اصلی درس تئوری الاستیسیته این است که یک مهندس بتواند به محاسبه کرنش ها و تنش ها در یک جسم که تحت نیروهای مکانیکی و حرارتی قرار دارد، بپردازد. این تغییر شکل های کوچک در بسیاری از سازه های مهندسی مانند: تیرها، ورق ها و پوسته ها اهمیت داشته و از این رو تحلیل رفتار مکانیکی آن ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این آموزش تمرکز اصلی بر روی تغییر شکل های بی نهایت کوچک خطی است و در نتیجه جا به جایی ها و تنش ها به صورت خطی متناسب با نیروهای اعمالی بوده و جا به جایی ها در مقایسه با بعد مشخصه کوچک هستند. امید بر این است که با تقسیم بندی انجام گرفته و نیز مروری بر مفاهیم مورد نیاز از درس مکانیک محیط های پیوسته، تئوری الاستیسیته به طور کامل و سریع فرا گرفته شود.
دوره آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر برهان روستا ناوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری الاستیسیته 1 – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

خیلی مطالب رو ازش یاد گرفتم؛ برای کنکور دکتری تهیه کرده بودم و خیلی از مباحث مبهم رو بهم یاد داد.

ملیکا

خوب بود، من رشته ام مرتبط نیست با این آموزش ولی برای حوزه کاریم خیلی ازش استفاده کردم و خداروشکر خوب بود.

محمدرضا

الاستیسیته به عنوان یکی از موضوعات اساسی علم مکانیک جامدات و شاخه ای از مکانیک محیط های پیوسته هست که فراگیری اون برای مهندسین مکانیک و سازه بسیار مهم هست....به طور کل در این حوزه از علم مکانیک جامدات به بررسی ریاضی حاکم بر مسائل تغییر شکل با چند فرض فیزیکی پایه مثل قانون هوک پرداخته میشه و معادلات حرکت استاتیکی برای جسم جامد به صورت یک معادله جزئی توصیف میشه....لذا حتما به آموزش پیشنیاز این درس یعنی مکانیک محیط پیوسته نیز پرداخته شود.

منصور

الاسیسیته از دروس ممتاز ارشد عمران است که اساتید ویژه و کار آمد توان پرداختن به ان را دارند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی