اطلاعات دوره
آموزش کنترل کیفیت پایپینگ – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش کنترل کیفیت پایپینگ – بخش یکم

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد آشتیانی سرشت3.9
  • زمان:1 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این فرادرس آشنایی کاربران با مباحث مرتبط اصول کنترل کیفیت سیستم پایپینگ (Piping) است که مهمترین سیستم لوله‌کشی در صنایعی همچون: صنایع پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و... بوده و از طریق نکات تئوری و عملی و با استفاده از انواع استانداردهای صنعتی به طور همزمان صورت می‌گیرد. جوانب مختلفی از بحث پایپینگ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند که قطعا نکات آموزشی و صنعتی فراوانی برای همه کاربران دارد.  
دوره آموزش کنترل کیفیت پایپینگ – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد آشتیانی سرشت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل کیفیت پایپینگ – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

نیاز داره کامل تر باشه و پیشرفته این آموزش هم اضافه بشه ولی با توجه به مطالبی که در حال حاضر داشت خوب بود.

مازیار

تسلط مدرس خیلی خوب بود و آموزش کاربردی بود.

امیر

مدرس کاملا مسلط بودند و تمام مطالب را مختصر و مفید توضیح دادند.

محمدرضا

همه نکته های این آموزش رو از مدرس یاد گرفتم، من کارم کنترل کیفیت هستش و پروژه ای کار می کنم. فقط فکر می کنم نیاز داره آپدیت شه.

پرهام

سلام با آرزوی موفقیت برای شما فرادرس عزیز محتوا کیفیت لازم داشت و مطالب مفید هستند و مدرس بیان خوبی برای ارائه مطالب دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی