اطلاعات دوره
آموزش آیرودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش آیرودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس دری5
  • زمان:10 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ابتدا مفاهیمی چون: تاریخچه، تعاریف، اهمیت و کاربرد آیرودینامیک معرفی می‌شود و سپس نیروها و گشتاور آیرودینامیکی شناسانده شده و طرز محاسبه‌های ریاضی آن‌ها مطرح می‌شود. همچنین برخی از مفاهیم سیالات 1 مرور شده و به وسیله آن‌ها مفاهیم جدیدی در حوزه زیر‌شاخه سیالات یعنی آیرودینامیک توضیح داده می‌شود. در ادامه مفاهیم بنیادی ریاضی که در آیرودینامیک کاربرد دارند یادآوری شده و انواع جریان‌های پایه شناسایی می‌شوند. بعد از آن، جریان‌های حول بیضی، سیلندر غیر برآزا و برآزا به کمک اصل برهم‌نهی شبیه‌سازی و ویژگی‌های آن‌ها بررسی می‌شود.
دوره آموزش آیرودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس دری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آیرودینامیک 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

بسیار آموزش خوب و مفیدی هستش . لحن و گفتار واضح و گویای استاد ، شیوه بیان ساده و قابل درک ، حل مثال به اندازه کافی ، جزوه کامل ، از ویژگی های مثبت این دوره هستش . امیدوارم آموزش آیرودینامیک ۲ هم قرار بگیره . خیلی ممنون

زینب

با سلام ذکر چند نکته در ارتباط با درس آیرودینامیک 1 و این مجموعه آموزشی خالی از لطف نیست. 1) در ابتدا از مدرس محترم بابت بیان مهمترین و به نوعی کامل ترین ارائه درس آیرودینامیک 1 تشکر می کنم. در واقع ایشان به صورت عالی و جامع تمامی مفاهیم و معادلات لازم برای درک درس آیرودینامیک 1 و حل مسائل مرتبط با آن را بیان نموده اند، فلذا می تواند بهترین منبع برای کنکور ارشد باشد. 2) نکته مهم این مجموعه آموزشی بیان شیوا و گویای مدرس و در عین حال عدم هدر دادن زمان برای بیان مطالب است. در واقع سرعت بیان مطالب بالاست اما به هیچ وجه مانع از فهم درست مفاهیم نمی گردد. 3) به دوستانی که دانشجوی مقطع کارشناسی رشته هوافضا هستند و هنوز درس آیرو 1 را نگذرانده اند پیشنهاد می کنم اگر توانستند قبل از تدریس هفتگی استاد، یک بار با دیدن فیلم مبحث مربوطه، پیش مطالعه داشته باشند، آنگاه خواهند دید که چگونه این درس مهم برایشان به یکی از شیرین ترین دروس رشته هوافضا تبدیل می شود و نیز حتما تمارین کتاب را نیز حل نمایند. در پایان باز هم از مدرس محترم سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر انتشار آیرودینامیک 2 توسط استاد محترم هستم.

محمد

من مهندسی مکانیک میخونم ولی برای افزایش دانشم در زمینه ساز های هوافضایی کتاب های این رشته رو مطالعه میکردم اما بیشتر به صورت فورمولی و محاسباتی یاد میگرفتم تا مفهومی با دیدن این اموزش مفاهیم رو خیلی عالی دارم یاد میگیرم امیدوارم اموزش های بعدی هم زودتر اماده بشه . برای من مفاهیم بیشتر مهم هست تا ریاضیات و فورمول ها.

علی اصغر

با سلام من تازه این آموزش رو خریداری کردم و هنوز این آموزش رو ندیدم ولی جدای از کیفیت آموزش، خیلی خوشحالم که بالاخره یک گروه آموزشی اقدام به تهیه فیلم های آموزشی دروس تخصصی رشته هوافضا کرده و از این بابت از فرادرسیها خیلی ممنونم و بی صبرانه منتظر سایر دروس تخصصی هوافضا مثل آیرودینامیک 2، مکانیک پرواز 1و2، طراحی هواپیمای 1و2، مقدمه ای بر مهندسی هوافضا، مکانیک مدارهای فضایی، طراحی و تحلیل سازه های هوایی هستم و مطمئنم با توجه به کمبود فیلم های آموزشی زبان فارسی، استقبال خیلی خوبی از این دروس خواهد شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی