اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سیویل تری دی AutoCAD Civil 3D برای راهسازی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سیویل تری دی AutoCAD Civil 3D برای راهسازی – مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار AutoCAD Civil 3D برنامه ای ویژه مهندسین عمران هست  از آن در تمامی کشورهای پیشرفته به منظور مدل سازی اطلاعاتی و طراحی و تدوین پروژه های عمرانی و  از این دست استفاده می شود. Civil 3D با امکان طراحی بر اساس مدل پویا در کنار تشابهات محیط نرم افزار با محیط آشنای AutoCAD و به همراه داشتن راهنمای کامل نرم افزار توانسته است جایگزین نرم افزار Land Desktop شود. هدف این فرادرس معرفی بخش های مختلف نرم افزار، مراحل یک پروژه کامل راه سازی را از ابتدا تا انتها است که مراحل اساسی یک پروژه راه سازی را در طی یک آموزش در زمان کوتاه تشریح نماید.
دوره آموزش پروژه محور سیویل تری دی AutoCAD Civil 3D برای راهسازی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود شفیع پور بروجنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سیویل تری دی AutoCAD Civil 3D برای راهسازی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

خوب و خلاصه بود و اصلا خسته کننده نبود نحوه بیانشون. بهتر هست برای درک بهتر این آموزش به نرم افزار اتوکد مسلط باشی.

مهدی

آموزش نسبت به سایر سایت ها خیلی کاربردی تر بود.

سید محمد جعفر

عالی بود، نوع تدریس خیلی سلیس و روان بود من خیلی راحت ارتباط گرفتم، کارم راحت پیش رفت.

Saeed

بسیار دقیق و عالی بود ممنون از این استاد و زحمتی که سایت فرادرس داشته است.

سیده فاطمه

کیفیت تدریس خیلی عالی بود و کاربردی بود، از آموزش رضایت داشتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی