اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تابع UNIQUE در اکسل
مسیر آموزشی

آموزش تابع UNIQUE در اکسل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش تابع UNIQUE در اکسل قصد داریم بصورت کوتاه به معرفی تابع UNIQUE در اکسل 2021 بپردازیم. با سلام خدمت شما دوستان عزیز با یک آموزش تکی قسمتی دیگر در خدمت شما هستیم. UNIQUE یکی از توابع اکسل 2021 می باشد که با استفاده از آن می توان داده های یکتای (غیرتکراری) یک محدوده در اکسل را استخراج کرد. در این ویدیو کوتاه با این تابع آشنا شده و نحوه استفاده از آن را خواهید آموخت. با حل مثال سعی کرده ایم بصورت مفهومی شما را با تابع UNIQUE آشنا کنیم. برای یادگیری توابع دیگر اکسل می توانید آموزش توابع جدید اکسل 2021 را مشاهده نمایید.
دوره آموزش تابع UNIQUE در اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط دانیال باغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تابع UNIQUE در اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی