اطلاعات دوره
آموزش کاربردی اتودسک رویت Revit برای مهندسین عمران
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی اتودسک رویت Revit برای مهندسین عمران

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرمان حسن زاده4.4
  • زمان:3 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Revit برنامه ای کامل برای مهندسی سازه است که ابزارهای فوق العاده ای برای نشان دادن طرح های پیشنهادی و شبیه سازی ساخت و ساز ارائه می کند. در این فرادرس تمرکز ما روی ابزارهای اصلی مهندسی سازه در 2017 Revit است.
دوره آموزش کاربردی اتودسک رویت Revit برای مهندسین عمران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرمان حسن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی اتودسک رویت Revit برای مهندسین عمران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

افراسیاب

خدا وقت به مجموعه فرادرس اول بگم هر آموزشی که بخوام تهیه کنم اولش سراغ سایت شما میام و خداروشکر همه رو در اینجا پیدا کردم از آموزش هایی که تا حالا تهیه کدرم واقعا راضی بودم فقط در آموزش ها سعی کنید از مثال ها و تمیرن های بیشتری استفاده کنید

مهسا

معمولی بود. یه کم مباحث کامل گفته نشده بود و به نظرم پیشرفته نبود؛ برای آشنایی خوب بود. مثلا برای کسی که میخواد تو یه مدت کم به کلیت ماجرا پی ببره میتونه از این آموزش استفاده کنه و قطعا مفیده.

رامونا

بیشتر از دید نکته برداری به آموزش نگاه میکنم و اون نکته هایی ک مدنظرم بود رو استفاده کردم.

محسن

سطح متوسط رویت رو آموزش دادن. ولی خوب بود ممنون.

زهرا

خوب بود، پروژه محور بود مقدماتی رو خیلی خوب بیان کرده بود اما اموزش باید زمان بیشتری باشه. همچنین پروژه هاش ساده بود به نظرم باید پیچیده تر باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی