اطلاعات دوره
پاندمی چیست و چطور کرونا از اپیدمی گذشت و پاندمی شد ؟
مسیر آموزشی

پاندمی چیست و چطور کرونا از اپیدمی گذشت و پاندمی شد ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه مریم مصباح به توضیح دقیق و درست پاندمی می پردازد سپس با بررسی دیگر بیماری های گذشته به توضیح پاندمی و اپیدمی می پردازیم. در میان این همه اطلاعات درست و غلط مریم مصباح دانشجو دارو سازی در این ویدیو توضیحات کاملی در مورد پاندمی و اپیدمی ارائه می کند و به بررسی دیگر بیماری های واگیردار در گذشته می پردازد که چطور پاندمی یا اپیدمی شدند. سپس اقداماتی که ما باید با بیماری های پاندمی داشته باشیم توضیح داده می شود تا آگاه باشیم که رفتار و تفکر درست چیست تا از فکر های خطرناک و اشتباه در مورد کرونا دوری کنیم.
دوره پاندمی چیست و چطور کرونا از اپیدمی گذشت و پاندمی شد ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مریم مصباح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پاندمی چیست و چطور کرونا از اپیدمی گذشت و پاندمی شد ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی