اطلاعات دوره
آموزش اصول مطالعه – مهارت های تند خوانی و دقیق خوانی
مسیر آموزشی

آموزش اصول مطالعه – مهارت های تند خوانی و دقیق خوانی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همانطور که می دانید، خواندن متون درسی و علمی، با خواندن روزنامه متفاوت است و نیاز به دقت بیشتری در مطالعه دارد تا بتوانیم مطالب را عمیق تر درک کنیم. برای رسیدن به این درک عمیق، آموختن برخی شیوه های ساده مرور سریع متن، کمک می کند تا کلیات متن را بدون صرف زمان زیادی جهت مطالعه آن، بفهمیم. به همین دلیل در این فرادرس، بر آن شدیم، این مهارت های ساختار‌مند تندخوانی و دقیق‌ خوانی را به شما آموزش دهیم تا در کنار لذتی که از مطالعه می برید، بتوانید متون مختلف را عمیق تر بخوانید و آن ها را بهتر به خاطر بسپارید.
دوره آموزش اصول مطالعه – مهارت های تند خوانی و دقیق خوانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نسترن پورصالحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مطالعه – مهارت های تند خوانی و دقیق خوانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

بسیار نکات ارزنده ای داشت خیلی خوب بود. بیان استاد هم عالی بود.

محمد

عالی بودددددددددددددددد. هیچ نقطه ضعفی ندیدم.

سما

یه کم مختصر کار شده بود.

علی

این آموزش نیازمند تمرین هست که با تمرین خیلی به درد آدم میخوره ولی من متاسفانه تمرین نداشتم. ولی در کل آموزش خوبیه.

توحید

تکنیک های خوبی یاد گرفتم که چه جوری بخونم ولی نیازمنده تمرینه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی