اطلاعات دوره
آموزش مبانی نقشه برداری عمومی General Surveying
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نقشه برداری عمومی General Surveying

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا زمانی4.8
  • زمان:2 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به طور کلی می توان نقشه برداری را علم و فن اندازه گیری دانست که این کار با شیوه های مختلف و با ابزارهای متفاوتی صورت می پذیرد و به طور معمول به تهیه نقشه می انجامد. پس می توان گفت کلیه فعالیت هایی که برای تهیه نقشه صورت می پذیرد، در حوزه عملکرد نقشه برداری قرار دارد. در این فرادرس با مبانی نقشه برداری عمومی آشنا می شویم. مباحث اصلی نقشه برداری عمومی، مانند: طول یابی، ترازیابی و زاویه یابی به صورت ساده آموزش داده می شود. همچنین مباحث مهمی مانند پیمایش در نقشه برداری، نیمرخ های طولی و عرضی، تفکیک و تسطیح به صورت خلاصه ارائه می گردد.
دوره آموزش مبانی نقشه برداری عمومی General Surveying دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا زمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نقشه برداری عمومی General Surveying را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

چند درس رو دیدم، آموزش بدی نبود، به خوبی آموزش رو یاد می دادند.

مهدی

نوع بیان مدرس و تسلط ایشان ستودنی بود.

هادی

جزوه خیلی خوبی تونستم با دیدن آموزش بهره برداری کنم و برای تدریس استفاده کنم.

آرزو

بسیار عالی بود.

علی رستمی

بسیار خوب و مفید هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی