اطلاعات دوره
آموزش بارگذاری سازه با اکسل Excel
مسیر آموزشی

آموزش بارگذاری سازه با اکسل Excel

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:39 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم سینایی نژاد4.8
  • زمان:9 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قدم اول محاسبات هر ساختمان اعم از فولادی، بتنی و صنعتی و غیره بارگذاری آن است. قسمت بارگذاری باید توسط مهندس محاسبه و به صورت دستی انجام گیرد. یادگیری این آموزش با قابلیت فرمول نویسی در اکسل، سبب می شود دانشجویان و مخاطبین محاسبات بارگذاری پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. هدف این فرادرس سعی بر بیان به  زبان ساده برای تسهیل انجام این محاسبات با استفاده از نرم افزار بسیار کاربردی و ساده اکسل است.
دوره آموزش بارگذاری سازه با اکسل Excel دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم سینایی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بارگذاری سازه با اکسل Excel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

شاید کاربردی ترین اموزشی بود که تهیه کردم . از مدرس بینهایت سپاسگزارم و خواهشمندم در ادامه همین مطلب در صورت امکان طرح سازه در ایتبس یا سپ را هم تدریس و ارایه نمایند.

عبدالواحد

عالی بود این آموزش مخصوصا مثال هایی که زدن واقعا کاربردی بود. از همه لحاظ پسندیده بود این آموزش.

سید امیر

خیلی عالیه تدریس به صورت پروژه محور بود.

سوران

اکسل یه نرم افزار خیلی کاربردی هست و مباحث خیلی گسترده ایی داره و به نظرم یادگیری این نرم افزار خیلی میتونه کاربردی و مفید باشه اگر به یادگیری این مبحث نیاز دارید دیدن این آموزش پیشنهاد می کنم.

رضا

مطالب در دسته بندی خوبی و با نظم توسط مدرس ارائه شد. محتوا کاربردی و پیچیدگی خاصی در بیان و مطالب گفته شده مشاهده نکردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی