اطلاعات دوره
آموزش ریاضی فیزیک 1 + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی فیزیک 1 + مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهری محمدی3.8
  • زمان:4 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ریاضی فیزیک 1 پیش نیاز دروس ریاضی فیزیک 2 و مکانیک سیالات و هم نیاز الکترومغناطیس است که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین دروس رشته فیزیک و مهندسی در مقطع کارشناسی است، همچنین جز منابع اصلی در آزمون کارشناسی ارشد فیزیک است. این درس روش های ریاضی در حل مسائل فیزیک و همچنین مهندسی را بیان می کند که با درک عمیق و یادگیری کامل مفاهیم درس ریاضی فیزیک قادر به حل مسائل پیچیده در زمینه فیزیک و مهندسی خواهید بود.
دوره آموزش ریاضی فیزیک 1 + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهری محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی فیزیک 1 + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

میتونست بهتر باشه

امیر

از نظر نوع اطلاعاتی که در آموزش بود، آموزش بدی نبود.

مهدی

فرادرس بهترین آموزش ها را دارد من خیلی راضیم.

عبدالرضا

مباحث به صورت کامل بیان شده بود و نیازی به کتاب و جزوه نبود.

فاطمه

با عرض سلام و وقت بخیر....برخی از مفاهیم پایه‌ای فیزیک که حضور پر رنگی در دروس رشته‌های فنی دارند نیازمند یادگیری اصولی هستند....آموزشهای شما میتواند کمک بزرگی به دانشجویان و حتی دانش‌آموزان دوره دبیرستان برای یادگیری اصولی کند....با عرض تشکر ویژه برای تلاشهایتان جهت ارتقا علم و دانش میان دانشجویان و دانش آموزان کشور

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی