اطلاعات دوره
آموزش پانداس pandas برای تحلیل اطلاعات در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش پانداس pandas برای تحلیل اطلاعات در پایتون

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کتابخانه پانداس (pandas)، یک کتابخانه متن-باز (اوپن-سورس) و رایگان است که برای استفاده در زبان برنامه‌نویسی پایتون توسعه داده شده و یکی از چندین پروژه مورد حمایت NumFOCUS است. نام پانداس (pandas) از مخفف‌سازی عبارت Panel Data و جمع بستن آن به دست آمده است. پنل دیتا، اصطلاحی است که در رشته‌هایی از قبیل آمار و اقتصادسنجی، به داده‌های دوبعدی دارای سطر و ستون اطلاق می‌شود. مطالب این فرادرس در سطحی است که برای اغلب کاربردهای عملی پانداس در پروژه‌های داده‌کاوی و علوم داده کافی خواهد بود و هر کسی که قصد استفاده از این ابزار را داشته باشد، می‌تواند به سادگی تمامی چیزهایی را که لازم دارد، از طریق این آموزش فرا بگیرد. البته، پیش‌نیاز استفاده از این فرادرس، آشنایی با زبان برنامه‌نویسی پایتون (حداقل در سطح مقدماتی) است.
دوره آموزش پانداس pandas برای تحلیل اطلاعات در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پانداس pandas برای تحلیل اطلاعات در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

برای آشنایی اولیه واقعا مناسبه.

سمیرا

برای کسی که تازه شروع کرده عالیه چون تدریس و بیان بسیار سلیس هست.

شهرام

آموزش خوبی بود، بر اساس سرفصل های درج شده به پیش رفته بود، مطلب رو کامل ادا کرده بود اگه بخوام به این آموزش نمره بدم، نمره کامل رو میدم چون کتاب هم معرفی کرده بودند.

شیما

خود مدرس یکسری داده ها داده بودند در حین آموزش که بر اساس اون کار کردیم خیلی مفید بود .

محمدرضا

عالی بود. تسلط مدرس به محتوا واقعا زیاد بود. مدت زمان ویدیوهای آموزشی کوتاه کوتاه بود و خسته کننده نبود و این موضوع باعث میشد آموزش خسته کننده نباشه و برای مرور راحت تر باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی