اطلاعات دوره
آموزش یادگیری ماشین و پیاده سازی در پایتون Python – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری ماشین و پیاده سازی در پایتون Python – بخش دوم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش یادگیری ماشین (Machine Learning) شامل 16 درس است که در دو بخش تهیه شده است. هر بخش شامل 8 درس است. در بخش اول مفاهیم اولیه، داده، رگرسیون و چهار روش طبقه بندی: رگرسیون لجستیک، شبکه عصبی، ماشین بردار پشتیبان و درخت تصمیم بررسی می شوند. در بخش دوم ادامه روش های طبقه بندی: دسته بندی بیز، k نزدیک ترین همسایه و یادگیری جمعی بررسی می شوند. سپس انتخاب ویژگی، تقلیل ابعاد، خوشه بندی، کشف داده های پرت و کاوش قوانین انجمنی آموزش داده می شوند.
دوره آموزش یادگیری ماشین و پیاده سازی در پایتون Python – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری ماشین و پیاده سازی در پایتون Python – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

توضیحان بسیار عالی و کامل بود هیچ ایرادی نداشت.

مهرداد

عالی بود ممنون از آقای دکتر شیرافکن بخاطر زحماتی که متحمل شدند برای تهیه این دوره آموزشی

معین

تئوری این آموزش خیلی زیاد بود که ممکن بود کمی آدمو خسته کنه ولی در کل نکات خوب و مثبتی داشت.

مجید

پراکنده بود یه کم، کاش پکیج درست کنید و دوره ها رو کامل تر ارائه کنید.

صابر

من چنیدن بار این آموزش رو نگاه کردم و هر بار که نگاه میکنم بیشتر لذت میبرم و یک یادآوزی میشه برام.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی