اطلاعات دوره
آموزش روش های یادگیری واژگان زبان انگلیسی و به کارگیری آن ها (وبینار ضبط شده) – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش روش های یادگیری واژگان زبان انگلیسی و به کارگیری آن ها (وبینار ضبط شده) – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجید حاتمی4.8
  • زمان:1 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه مطالعه زبان انگلیسی، از حالت مزیت برای قبولی در یک رشته خوب و پیدا کردن شغلی مناسب تغییر کرده و به ضرورت تبدیل شده است. بسیاری از دانشگاه‌ها از دانشجویان و اساتید انتظار دارند که در حداقل یک زبان به عنوان زبان خارجه تسلط داشته باشند. بالا بردن دایره واژگان به افراد کمک می‌کند به طور مستقیم مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی را تقویت کنند و شانس قبولی خود را در آزمون‌های زبان داخلی و بین‌المللی بالا ببرند.
دوره آموزش روش های یادگیری واژگان زبان انگلیسی و به کارگیری آن ها (وبینار ضبط شده) – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید حاتمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های یادگیری واژگان زبان انگلیسی و به کارگیری آن ها (وبینار ضبط شده) – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

من عاشق وبینارهای شما هستم. عالیه.

sadegh

Thanks

مرجان

واقعا عالی- ممنون

Fahime

عالی

محمدحسن

عالی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی