اطلاعات دوره
آموزش زبان فرانسه – تلفظ و آواشناسی Phonetics – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه – تلفظ و آواشناسی Phonetics – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرزانه نخعی5
  • زمان:47 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان فرانسوی یکی از زبان‌های لاتین است که برای خواندن و تلفظ درست کلمات نیاز به تسلط کامل به فونتیک و تلفظ دارد. چرا که بیشتر زبان‌آموزان زبان فرانسوی حتی با رسیدن به سطوح بالاتر نیز در تلفط بعضی لغات مشکل دارند. در این فرادرس تلفظ و فونتیک زبان فرانسوی با تکیه بر درست‌خوانی و املا از پایه تدریس می‌شود. زبان‌آموزان در پایان این آموزش به درک بهتری از تلفظ و قواعد نوشتاری این زبان می‌رسند.
دوره آموزش زبان فرانسه – تلفظ و آواشناسی Phonetics – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزانه نخعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه – تلفظ و آواشناسی Phonetics – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

با این که تایمش کوناه ولی بی نظیره حرف نداره.تازه آدم با دیدنه این آموزش متوجه خیلی چیزا میشه.

مصطفی

خیلی ممنون بسیار مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی