اطلاعات دوره
آموزش زبان فرانسه – مکالمه و عبارات روزانه – سطح A1
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه – مکالمه و عبارات روزانه – سطح A1

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم دهداری5
  • زمان:1 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش قصد داریم برخی از کلمه‌ها و عبارات مهم و کاربردی را آموزش دهیم تا در موقعیت‌های مختلف قادر به صحبت کردن و پاسخگویی باشید. این فرادرس به صورت موضوعی تهیه شده است تا شما بتوانید در مورد موضوعات ارائه‌ شده، اطلاعاتی مفید و کاربردی به دست بیاورید، مطالبی که روزمره با آن سر و کار دارید و همچنین می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید. علاوه بر این، در این آموزش نه تنها یاد‌دهی جملات و اصطلاحات پرکاربرد و مهم فرانسوی، بلکه ساختار جملات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا خود، قادر به جمله‌بندی‌های جدید‌تری باشید. با توجه به اهمیت کاربردی بودن زبان فرانسه، در این آموزش از ترکیب اصطلاحات و جملات عامیانه و رسمی این زبان استفاده شده است تا در زمان نیاز بتوانید به فرانسوی پاسخگو باشید.
دوره آموزش زبان فرانسه – مکالمه و عبارات روزانه – سطح A1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم دهداری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه – مکالمه و عبارات روزانه – سطح A1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عالمه

با درود به تیم خوب فرادرس. دوره خوبی بود و ممنون از خانم دهداری به خاطر بیان شیوا و خوبشون. فقط فکر می کنم که بد نباشه برای این دوره پیش نیاز زبان فرانسه پایه ای هم باشه که حروف و موارد اولیه هم توضیح داده بشه. برای من که با زبان فرانسه تا حدودی آشنا بودم، دوره بسیار خوبی بود.

ارمان

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز این دور عالی می شود وقتی استاد به صورت دقیق و شمرده به تلفظ کلامات اشاره داشته باشد و کاملا سر سری از روی این موضوع بسیار مهم نگذرد

امین

خیلی هم عالی چه مورد خوبی رو برای یادگیری یک زبان دیگه تهیه کردید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی