اطلاعات دوره
آموزش گرامر زبان فرانسه – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش گرامر زبان فرانسه – بخش یکم

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سروش ابیانه4.2
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حرف زدن به زبان فرانسه امکان دسترسی به دنیای بیش از ۷۵ میلیون سخنران بومی را در فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و همچنین ۲۶۳ میلیون نفر در سراسر جهان را که زبان فرانسه به عنوان زبان دوم بعد از زبان مادری آن‌ها است، فراهم می‌سازد. از آنجایی که هر دو زبان انگلیسی و فرانسه دارای ریشه‌های لاتین هستند، می‌توانند هزاران کلمه هم‌ریشه را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، کلماتی که مشابه به نظر می‌رسند و معانی مشابه دارند. نه تنها زبان فرانسه برای شروع به سخن گفتن، به نسبت ساده است بلکه یادگیری این زبان باعث می‌شود دانشجو بتواند زبان‌های دیگری نظیر: اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی را نیز درک کند.
دوره آموزش گرامر زبان فرانسه – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سروش ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر زبان فرانسه – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

بحث گرامر باید توی مکالمات بیشتر باشه ولی در کل خوب بود.

ارغوان

من یه بار قبلا کلاسشو رفته بودم، اما این مرجع و کتابی که مدرس معرفی کردن خیلی خیلی بهتر از آموزش حضوری ای بود که رفته بودم. عالی و مفیدددد.

آتور

من چون از قبل آشنایی داشتم، از نظر من آموزش در سطح متوسط بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی