اطلاعات دوره
آموزش زبان فرانسوی – خواندن و ترجمه متون مطبوعاتی فرانسه
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسوی – خواندن و ترجمه متون مطبوعاتی فرانسه

669,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 669,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیلوفر حضرتی0
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه نفوذ و تاثیر رسانه‌ها در جامعه‌ جهانی، جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. رسانه‌ها، کنجکاوی شهروندان برای اطلاع یافتن در مورد همه‌ مسائلی که در اطراف آن‌ها رخ می‌دهد را افزایش می‌دهند. رسانه‌ها، انقلابی در زندگی روزمره ایجاد کرده‌اند. آن‌ها قدرتی تمام‌عیار هستند، زیرا ابزارها و ساز و کارهای لازم برای تحمیل دستور کار خود را دارند. ﻣﺎ‎ در اﯾﻦ آموزش قصد داریم ﺑﺎ‎ ﺑﻬﺮهﮔﯿﺮی از منابع دانشگاهی و چند منبع فرانسوی‌زبان، با بیانی ساده ﺑﻪ‎ آﻣﻮزش متون مطبوعاتی و رسانه‌ای بپردازیم.
دوره آموزش زبان فرانسوی – خواندن و ترجمه متون مطبوعاتی فرانسه دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر حضرتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 669,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسوی – خواندن و ترجمه متون مطبوعاتی فرانسه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان فرانسوی سراسر اینترنت را در صفحه زبان فرانسوی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی