اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی – سطح A1 و A2 و B1
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی – سطح A1 و A2 و B1

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه زبان آلمانی از محبوبیت بیشتری میان زبان آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی برخوردار شده است. مجموعه آموزش ویدئویی زبان آلمانی با این فرض تهیه شده است که مخاطب هیچ گونه دانش نسبت به این زبان ندارد. در این مجموعه آموزشی سعی بر این شده است که تمامی مباحث پایه ای برای فراگیری زبان آلمانی و استفاده آن در سطوح مختلف آموزشی و محاوره مطرح گردد؛ به طوری که تمام سؤال های بزرگ زبان آموزان راجع به نکات دستوری و ترکیب لغات و ساختارهای جمله، که شاید به راحتی در جایی و یا در کتابی کامل جمع آوری شده، پیدا نشود؛ پاسخ داده می شوند.
دوره آموزش زبان آلمانی – سطح A1 و A2 و B1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید پیمان احمدی شیخ شبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی – سطح A1 و A2 و B1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

به نظر من آموزش خوبی نبود .

امیر

قبلا آموزشگاه رفته بودم ولی فرادرس یه چیز دیگه است. گرامر و تلفظ هایی که آموزش دادن عالی بود.

سهراب

استارت من با فرادرس نبود و از قبل یه چیزایی بلد بودم. برای همین این آموزش فرادرس برای من خوب پیش رفت.

سعید

عالی

محمد امین

آموزش کلی بود. واقعا سایت و البته این آموزش بسیار بسیار کاربردی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی