اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی سطوح B2 و C1
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی سطوح B2 و C1

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان آلمانی بر اساس توانایی استفاده از زبان به سطوح مختلف دسته‌بندی می‌شود. علاقه‌مندان به تحصیل در کشورهای آلمانی زبان، بعد از فراگیری دوره آموزشی B1 برای تحصیل در دانشگاه‌های کشورهای آلمانی زبان، نیاز به کسب مدرک TestDaF یا DSH دارند، که برای این منظور نیاز به تکمیل دوره آموزشی تا سطح C1 خواهند داشت. در این فرادرس تلاش شده است که تمام مبانی و مسائل طرح‌شده در سطح B1 به صورت عمقی و موشکافانه مورد بررسی قرار بگیرد. مطالب دستوری جدید تدریس شود و همین طور تمامی مسائل مهم مربوط به آزمون مورد نظر نیز در آموزش تمرین خواهد شد.
دوره آموزش زبان آلمانی سطوح B2 و C1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید پیمان احمدی شیخ شبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی سطوح B2 و C1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بابک

برای مادرم خریداری کردم کاملا نگاه نکرد ولی تا جایی که نگاه کرد راضی بود.

محمد

هنوز کاملش نکردم خیلی راضی بودم، اینکه سیلابس هاشون استاندارده و با یک کتاب دارن جلو میرن و همه نکات رو میگن.

علیرضا

مباحث خیلی خوب از پایه ارائه می کنند و مدرس بیان خوبی دارن.

پرگل

خوب بود اما یه انتقادی که میشه گرفت این هست که توضیحات به زبان آلمانی میگفتن خیلی بهتر میشد

سیدرضی

من همیشه از فرادرس یه آموزش تخصصی می گیرم و یه آموزش عمومی. الان تا اینجا که با آموزش آلمانی پیش رفتم خیلی برام مفید بود، چون تو یه زمان نسبتا کوتاه نکات مفیدی رو توضیح میدن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی