اطلاعات دوره
آموزش زبان ترکی – ویژه ترک زبانان
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی – ویژه ترک زبانان

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش زبان ترکی، برای ترک‌زبانان یا افراد آشنا به زبان ترکی ارائه شده است که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با دستور زبان و ساختار زبان ترکی هستند. در این آموزش که تدریس در آن به طور کامل به زبان ترکی آذربایجانی انجام می‌شود، طی ۲۵ درس، مخاطب با مفاهیم اساسی زبان ترکی و همچنین، دستور زبان این زبان شامل صرف افعال و دیگر موارد، در سطح مقدماتی و متوسطه اول آشنا خواهد شد. تمرکز این آموزش بر زبان ترکی آذربایجانی است، ولی در سرتاسر آموزش سعی شده است تا حد امکان به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با دیگر زبان‌های ترکی به ویژه ترکی استانبولی (آناتولی) پرداخته شود.
دوره آموزش زبان ترکی – ویژه ترک زبانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی – ویژه ترک زبانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

farhan

چوخ گوزل بو مجموعه نین قالانی اولارسا سوزجوک دوزلدن اَک لری ده اورگدرسیز ( خیلی خوب، اگر امکانش باشه در ادامه این مجموعه، پسوندهایی که از اون اسم درست میشه رو هم یادمون بدید) 

Ayyob

سلام. بسیار عالی و آموزنده است، واقعاً دستتون درد نکنه، ممنون، یاشا عزیز استاد. چوخ گؤزل و فایدالی.

امین

سلام ، لطفا نسبت به تهیه سطح B1 و B2 هم اقدام بفرمایید

امیرحسین

یاشاسین بنیم آرکاداشیم.ترجمه: زنده باشی دوست من

سینا

سلام. من زبان مادریم ترکیه اما با نکات اساسیش آشنا نبودم. خیلی برام جالب بود این آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی