اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی زبان چینی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی زبان چینی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از دلایل و اهمیت یادگیری زبان چینی این است که با یادگیری این زبان فرصت‌های شغلی زیادی خواهید داشت و هرگز بیکار نمی‌مانید، به خاطر اقتصاد رو به رشد چین درخواست فزاینده‌ای برای استخدام کسانی که به این زبان آشنایی دارند، وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید در دانشگاه‌های معتبر چین بورسیه تحصیلی بگیرید و درس بخوانید و با یادگیری این زبان می‌توانید با یک پنجم جمعیت جهان به طور مستقیم صحبت کنید و همچنین دوستان بسیار خوبی در سراسر جهان پیدا کنید و دریچه‌ای جدید از جهان به روی شما گشوده می‌شود که در آن می‌توانید با فرهنگ غنی و ادبیات زیبای چینی آشنا شوید. 
دوره آموزش مقدماتی زبان چینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه سادات بحرینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی زبان چینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان چینی سراسر اینترنت را در صفحه زبان چینی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

تسلط استاد خوب بود من آموزش و دوست داشتم.

ارغوان

سلام و خسته نباشید، آموزش نسبتا خوبی بود و نحوه تدریس مدرسس رضایت بخش بود.

امیر حسین

خیلی عالی و دقیق توضیح می دادند و نکات جامعی رو بیان کردند.

محمد جواد

از حالت مبتدی شروع میکردند فراگیر بودند، مباحثی که بیان میکردند حداقل های زبان چینی بودند، همونجوری بود که انتظار میرفت باشه خوب و مفید.

محمد

با تشکر از مدرس گرامی آموزش خیلی خوبی بود چراکه اطلاعات پایه ای درباره ی زبان چینی ارائه داد بعلاوه مثال ها بسیار مفید و کاربردی بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی