اطلاعات دوره
آموزش زبان عربی – مکالمه فصیح سطح مقدماتی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش زبان عربی – مکالمه فصیح سطح مقدماتی – بخش یکم

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی براتی0
  • زمان:4 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان عربی، دریچه ورود به ۲۲ کشور و بیش از ۴۰۰ میلیون انسان عرب‌زبان است. کشورهای عربی دارای دانشگاه‌ها و مراکز علمی بسیار زیادی هستند و در توسعه دانش و اقتصاد، موفقیت‌های متعددی را کسب کرده‌اند. ارتباط‌گیری، گفتگو و مطالعه منابع عربی، موجب بهره‌برداری از دستاوردها، تحقیقات، کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها، مقالات، توسعه‌ها و نوآوری‌ها در ده‌ها موضوع، رشته تحصیلی و شغلی خواهد شد. اگر دانشجویان تاکنون با زبان عربی و یا قواعد ادبیات عرب آشنایی نداشته‌اند، در این فرادرس، ضمن آموزش مکالمه زبان عربی، قواعد و نکات مورد نیاز آن نیز آموزش داده می‌شود تا دانشجو به میزان خوب و مطلوبی از نگارش عربی تسلط پیدا کند.
دوره آموزش زبان عربی – مکالمه فصیح سطح مقدماتی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی براتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان عربی – مکالمه فصیح سطح مقدماتی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان عربی سراسر اینترنت را در صفحه زبان عربی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی