اطلاعات دوره
آموزش مدیریت منابع و مراجع علمی با مندلی MENDELEY
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت منابع و مراجع علمی با مندلی MENDELEY

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:34 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن زارع4.4
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت منابع و مراجع یا در اصطلاح «رفرنس نویسی» امری ضروری برای متون علمی و آکادمیک است که در روند پژوهش، بدون شک با آن برخورد خواهیم داشت. به همین دلیل در این آموزش با نرم افزار مندلی به این مهم دست پیدا می کنیم. در ضمن تا حدودی با نحوه دریافت برگه های اطلاعاتی متون علمی نیز آشنا می شویم و سپس به شخصی سازی کتابخانه خود می پردازیم و در نهایت در نرم افزارهایی نظیر Word و LaTeX، نحوه استفاده از آن را می بینیم.
دوره آموزش مدیریت منابع و مراجع علمی با مندلی MENDELEY دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت منابع و مراجع علمی با مندلی MENDELEY را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

این آموزش رو نمیشه همزمان با ENDNOTE کار کرد برای همین طبق محتوایی که داشت من ترجیح دادم با این آموزش خیلی کار نکنم اما اگه از لحاظ سرفصل و محتوا بخوام بگم آموزشش خیلی خوب بود.

ویدا

من پایان ناممو از طریق این آموزش جلو بردم همه چیز رو جامع توضیح دادند.

احمد

با توجه به مباحث ارائه شده در آموزش، مشاهده کردم که خیلی خوب در این زمان کوتاه جمع آوری شده بود و الکی موضوعی رو تاب نداده بود.

علی

توضیحات مدرس دقیق برای من خیلی مفید بود.

مهدی

واقعا عالی توضیح دادند. مختصر و مفید. بسیار متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی