اطلاعات دوره
آموزش پایش سلامت سازه ها
مسیر آموزشی

آموزش پایش سلامت سازه ها

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش رحیمی4.5
  • زمان:7 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با اندازه گیری دائم پاسخ سازه ها در طول زمان و تحت شرایط مختلف بارگذاری، اطلاعات قابل اعتمادی از وضعیت و عملکرد سازه ها در اختیار قرار می گیرد. بر اساس این اطلاعات می توان نظارت دقیق تری بر نحوه بهره برداری از سازه داشت. در ادامه جهت اطمینان از ایمنی و دوام سازه در طول خدمت آن، کمیت های مختلفی نظیر: شتاب، فرکانس، اشکال مودی و غیره را با استفاده از سنسورهای نصب شده روی سازه شناسایی کرده و نحوه ابزاربندی، تعداد و موقعیت سنسورها نیز مورد بررسی قرار می گیرد. از آنجایی که خصوصیات دینامیکی سازه پس از ایجاد آسیب تغییر می کند، با استفاده از روش های شناسایی سیستم، تبدیل فوریه، تبدیل موجک و تبدیل هیلبرت - هوآنگ به برآورد پارامترهای مودال و شناسایی آسیب در سازه پرداخته می شود.
دوره آموزش پایش سلامت سازه ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایش سلامت سازه ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یسنا

آموزش خوبی بود از این آموزشا کم پیدا میشه ولی یکم عمرانی بود.

زینب

واقعا افتضاح بود به چیزی که گفته بودن مطابقت نداشت.

شهرام

نصف آموزشو دیدم خوب بود، بیان خوبی داشت و پوشش دهی مطالب خوب بود، همچنین محتوا و بیان مدرس خیلی عالی بود.

علی

خوب و مفید بود اون مواردی که می خواستم رو توی خودش داشت. تمرین و مثال حل میکردند خیلی به یادگیری کمک میکرد.

مهدی

متوسطه، بیشتر به درد مقطع کارشناسی میخوره. خوبه که مدرس خیلی معمولی و عامیانه درس میدند انگار که به دوستشون دارند توضیح میدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی