اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آهنگسازی و تنظیم با FL Studio – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش آهنگسازی و تنظیم با FL Studio – مقدماتی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد محمدی فر5
  • زمان:4 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای آهنگسازی و تنظیم در حوزه‌ها و سبک‌های مختلف، همواره سادگی، راحتی در یادگیری و نیز کاربردی بودن یک نرم‌افزار، مورد توجه دانشجویان است. برنامه اف‌ال استودیو برخلاف سادگی ظاهری و کاربری آسان، فوق‌العاده حرفه‌ای و قدرتمند است و می‌تواند آثاری به یاد ماندنی و دلنشین همانند پروژه‌های حرفه‌ای با توان بالا تولید کند. در این فرادرس برنامه‌ شگفت‌انگیز اف‌ال استودیو (FL Studio) را که دومین یا هم‌تراز با اولین برنامه آهنگسازی دنیا قرار دارد، به شما معرفی می‌کنیم، به پایه‌های آهنگسازی و تنظیم می‌پردازیم و با اصول و قواعد منطقی بر پایه علم موسیقی که ویژگی اصلی این آموزش است، آشنا می‌شویم. علاقه‌مندان آهنگسازی و تنظیم با گذراندن این فرادرس به سطحی از علم موسیقی می‌رسند که می‌توانند پایه‌های یک آهنگ را برنامه‌ریزی و چینش کنند و در نهایت از آن خروجی بگیرند.
دوره آموزش آهنگسازی و تنظیم با FL Studio – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد محمدی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آهنگسازی و تنظیم با FL Studio – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی