اطلاعات دوره
آموزش بیوشیمی عمومی – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش بیوشیمی عمومی – جامع و به زبان ساده

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:21 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر زهرا زارع4.6
  • زمان:11 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیوشیمی، به معنای شیمی حیات یا ماده زنده است که از دو کلمه بیو به معنی حیات یا زنده و شیمی که به مواد و واکنش‌های شیمیایی اشاره دارد، تشکیل شده است. بنابراین شیمی حیات (بیوشیمی) به ترکیبات شیمیایی تشکیل‌دهنده بخش‌های زنده و روابط آن‌ها اشاره دارد. به بیان دیگر، مواد اصلی تشکیل‌دهنده جانداران، اساس و موضوع دانش بیوشیمی است. این درس پایه و مهم، اساس و پیش‌نیاز یادگیری دروس مختلفی از جمله: زیست‌شناسی سلولی مولکولی، فیزیولوژی و بسیاری دروس دیگر است. بنابراین مطالعه آن به کلیه دانشجویان رشته زیست‌شناسی، علوم پزشکی و سایر رشته‌های وابسته و نیز داوطلبین ورود به دوره‌های تحصیلات تکمیلی پیشنهاد می‌شود.
دوره آموزش بیوشیمی عمومی – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زهرا زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوشیمی عمومی – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

زمانش به نظرم خیلی زیاد زیاد بود، کاش آموزش رو تو پارت های زمانی کوتاهتری ارائه کنید.

غزل

بسیار شیوا و روان

محمدرضا

آموزش خوبیه و میتونه راه بندازه شمارو ولی کامل نیست انتظار نداشته باشید جامع یاد بگیرید کلی نگری شده  بهتر بود بعضی جاها بیشتر توضیح داده بشه از نظر من با این همه خوبه و کاربردی و کار راه بنداز

فرشته

خیلی آموزش خوب و کاربردی بود. آموزش ها قیمت مناسب و با تنوع بالا هست و این خیلی خوبه.

محسن

شیر مادر حلالتون، واقعا استادین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی