اطلاعات دوره
آموزش جنین شناسی Embryology – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش جنین شناسی Embryology – جامع و کاربردی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر نادر گودرزی4.6
  • زمان:10 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بطور کلی جنین شناسی (Embryology) یکی از اصلی ترین دروس علوم پایه در رشته های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی محسوب می گردد که به بررسی نحوه تکامل و تشکیل رویان در دوران بارداری و همچنین ایجاد ناهنجاری های مادرزادی می پردازد. بنابراین یادگیری دقیق و اصولی این علم تاثیر بسیار فراوانی در درک بهتر آناتومی ساختارهای مختلف بدن و همچنین چگونگی ایجاد ناهنجاری های مادرزادی و ناقص الخلقه زایی ها خواهد داشت. در این فرادرس بطور کامل چگونگی تکامل یک فرد جدید از زمان لقاح و تشکیل سلول تخم تا زمان تولد بصورت روز به روز و هفته به هفته همراه با تصاویر واقعی و شماتیک شرح داده شده است.
دوره آموزش جنین شناسی Embryology – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نادر گودرزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جنین شناسی Embryology – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

همون ویدئو برای من کافی بود و نیازی به آموزش دیگه ای نداشتم.

امیرحسین

مدرس خیلی خوب تدریس می کردند.

Amir

به نطرم استاد کار بلدی هستند.

هلیا

خوب بود و اما به نظرم میتونه مطالب تخصصی تر باشه.

علی

خوب هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی