اطلاعات دوره
آموزش بافت شناسی عمومی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بافت شناسی عمومی – جامع و کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر نادر گودرزی4.6
  • زمان:8 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رشته بافت شناسی یکی از زیر شاخه های علوم تشریح (علوم آناتومی) است که به بررسی میکروسکوپی ساختارهای تشکیل دهنده بدن انسان و سایر حیوانات می پردازد. بدون تردید، اطلاع از ساختمان طبیعی و نرمال بافت های تشکیل دهنده اندام ها در بدن برای مقایسه ساختار آن ها با حالت های غیرطبیعی بیمار، ضروری و بنیادین است. به عبارت دیگر برای درک هر چه بهتر تغییراتی که به دنبال بیماری های مختلف، در بافت های بدن رخ می دهد، لازم است که در ابتدا با ساختارهای طبیعی و سالم این بافت ها آشنا بود.
دوره آموزش بافت شناسی عمومی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نادر گودرزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بافت شناسی عمومی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

آموزش خوب و کاربردی بود. نیازم برطرف شد.

فاطمه

واقعا خیلی عالی بود مطالب و شکل ها بصورت منظم و طبقه بندی شدی توضیح داده شد و از شکل های واضحی برای تدریس استفاده شده بود و این نظم و بیان تدریس واقعا باعث شد عمیقا بافت شناسی رو متوجه بشم چون کتاب ها مطالب رو به صورت پراکنده مینویسن و شما مجبوری حفظ کنی ولی اینجا چون همه مطالب به ترتیب و با نظم گفته شده ادم یاد میگیره و نیازی به حفظ کردن نیست

Amir

تا اینجایی که دیدم به نظر استاد مسلط و کاربلدی هستند.

نازنین

فقط می تونم بگم که عالیه و از گودرزی عزیز کمال تشکر رو دارم

زینب

سلام. ممنون از جناب دکتر گودرزی. بیان ایشون کاملا واضح و قابل درکه و این آموزش بسیار مفید و عالیه. ممنون از ایشون و سایت فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی