اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی فیزیولوژی Physiology – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی فیزیولوژی Physiology – به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:جواد راحتی3.9
  • زمان:2 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه در دانشگاه ها دروس پایه رشته های پزشکی و پیراپزشکی بسیار مهم می باشند. ولی متأسفانه اساتید وقت کافی برای ارائه موضوعات به طور کامل ندارند و دانشجویان با ابهامات زیادی دروس را به پایان می رسانند. بنابراین چنین آموزشی می تواند کمک شایانی به دانشجویان رشته های پیراپزشکی و حتی پزشکی بکند. هدف از این فرادرس آشنایی با علم فیزیولوژی و بررسی فیزیولوژی سلول و فیزیولوژی حرکتی و فیزیولوژی قلب می باشد. این سه موضوع مهم ترین و به نوعی پایه و اساس فیزیولوژی می باشند که با تسلط بر آنها بسیاری از امورات بالینی و تئوری قابل اجرا خواهند بود.
دوره آموزش مقدماتی فیزیولوژی Physiology – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جواد راحتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی فیزیولوژی Physiology – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آشنایی کلی میداد. آموزش در کل مفاهیم خوب بود.

خدیجه

سلام وقت بخیر. سپاس بیکران از فرادرس و اساتیدی که همت کرده اند و محتوای آموزشی تولید کردند که واقعا حق الزحمه آن در قبال زحمتش، بسیار ناچیز هست. از جناب آقای راحتی بی نهایت سپاسگزارم که این آموزش را تهیه کردند و تقاضا دارم حتما و سریعا به تکمیل این آموزش در قالب فیزیولوژی پیشرفته ، اهتمام ورزند. برای بنده خیلی مفید بود. مشتاق ارائه آموزشهای دروس پایه و پیشرفته پزشکی دیگر در عناوین مختلف ازجناب آقای راحتی ، هستم. درود و سپاس

fatemeh

سلام بچه ها من دانشجوی مهندسی پزشکیم و برام تدریس استاد کافی و خوب بود امیدوارم شما هم خوشتون بیاد(:

anitaebra

خیلی ممنون کافی و جامع بود

زهرا

خیلی بیش از اندازه مقدماتی بود. در حد دبیرستان بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی