اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده های بیوانفورماتیکی پروتئین برای آنالیز ویژگی پروتئین ها
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده های بیوانفورماتیکی پروتئین برای آنالیز ویژگی پروتئین ها

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهسا سالیانی4.5
  • زمان:2 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پروتئین ها محصولات ژنی هستند. بنابراین با توجه به اینکه ژن ها تاثیرات خود را در سلول با کد کردن پروتئین ها اعمال می نمایند، دریافت اطلاعات پیرامون ویژگی های مختلف پروتئین ها می تواند بسیار ارزشمند باشد. در این فرادرس با معرفی مهم ترین پایگاه داده های بیوانفورماتیکی پروتئین ها، چگونگی دریافت توالی آمینواسیدی پروتئین ها، بررسی یک ساختار دوم و سوم پروتئین ها، بررسی خانواده های پروتئینی، مشاهده دومین های مهم موجود در ساختمان پروتئین ها، بررسی میان کنش های پروتئین- پروتئین، بلاست و هم ترازی توالی های پروتئینی جهت مشاهده توالی های مشابه با پروتئین هدف، بررسی مشارکت پروتئین در مسیرهای سیگنالینگ سلولی و ارزیابی نقش پروتئین در بروز بیماری های مرتبط با آن ارائه شده است.
دوره آموزش پایگاه داده های بیوانفورماتیکی پروتئین برای آنالیز ویژگی پروتئین ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهسا سالیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده های بیوانفورماتیکی پروتئین برای آنالیز ویژگی پروتئین ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

داود

تشکر می کنم از شما و مدرس گرامی آموزش کاربردی و مفید هست.

فرشته

آموزش خوبیه. در کل مزیت آموزش های فرادرس اینکه مباحث از پایه و به صورت مقدمات شروع میکنن و اگر از پایه مطلب خوب یاد بگیری قطعا در یادگیری مطالب تخصصی تر خیلی با مشکل خاصی برخورد نمیکنید.

محمدرضا

خوب بودن آموزش خوبه اما به روز رسانی نیست، انفورماتیک یه علمیه که باید همیشه به روز آموزش داده باشه.

علی

آموزش بسیار خوب و کاربردی ارائه شده، و پایگاه داده های بسیاری معرفی میشه. سپاس از خانم دکترسالیانی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی