اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آنزیم شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش آنزیم شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهسا سالیانی4.5
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنزیم‌شناسی علم مطالعه آنزیم‌ها است که دارای قدمتی برابر با دانش بیوشیمی است. هدف از این آموزش این است که با ارائه توضیحاتی پیرامون خواص کلی آنزیم‌ها، بررسی مکانیسم افزایش سرعت واکنش‌ها، انواع کلاس‌های آنزیمی، سینتیک واکنش‌های آنزیمی، روش‌های سنجش فعالیت آنزیم‌ها، مکانیسم‌های مهار آنزیمی مخاطبان را با مفاهیم پایه آنزیم‌شناسی آشنا سازیم. بنابراین با توجه به کاربرد گسترده آنزیم‌ها در صنعت و بالین، هدف نهایی این است که پس از آموزش مفاهیم و اصول پایه مربوط به آنزیم‌شناسی مخاطبان بتوانند این اصول را در صنایع مربوطه و همچنین در کاربردهای بالینی مورد استفاده قرار دهند.
دوره آموزش آنزیم شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهسا سالیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنزیم شناسی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سجاد

به خاطر درس های دانشگاهی ارشدم گرفتم درس هاش عالی و کارآمد بود. برای من که خیلی مفید بود.

سیدعلی

لطفا آموزش های تکمیلی هم ارائه دهید

فاطمه

جمع بندی کاملی داشت، من از محتوای آموزش رضایت داشتم.

امیررضا

دسته بندی مطالب عالی ارائه شده است، کاربردی بود.

هوشیار

سلام خدمت خانم دکتر سالیانی، خیلی ممنون بابت تهیه این آموزش کامل آنزیم شناسی. بسیار عالی از مباحث ابتدایی شروع و با مباحث بالینی این مبحث را توضیح دادید.با بیان شیوا و روان و قابل فهم مطالب پیچیده را مورد بحث قراردادید که کاملا قابل فهم و درک شده است.این مجموعه کامل و جامع و بدونه نقص می باشد. (این فقط یه پیشنهاد هست اگر چند سوال از مجموعه سوالات آزمون دکترا بیوشیمی بالینی مرتبط با بحث آنزیم را بعنوان ضمیمه این آموزش حل و بحث بفرمایید واقعا میشه گفت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکترا بیوشیمی یک مجموعه بینظر می شود)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی