اطلاعات دوره
آموزش رایگان تایپ 10 انگشتی – ویژه ناشنوایان
مسیر آموزشی

آموزش رایگان تایپ 10 انگشتی – ویژه ناشنوایان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن زارع4.4
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تایپ 10 انگشتی یکی از موضوعات پرکاربرد در زندگی روزمره ماست. به دلیل استفاده مداوم و روزمره از کامپیوتر، تایپ راحت و سریع، امری ضروری به نظر می رسد. این فرادرس مجموعه ای از نکات و تکنیک ها است که شما بدون نگاه کردن به صفحه کلید از تمام انگشتانتان برای تایپ کردن استفاده می کنید. ما در این فرادرس تایپ 10 انگشتی فارسی و انگلیسی را به شما آموزش می دهیم. البته توجه داشته باشید که اصول آن ها یکی است. در تایپ 10 انگشتی مساله اصلی سرعت تایپ نیست، بلکه دقت در تایپ مدنظر ما است.
دوره آموزش رایگان تایپ 10 انگشتی – ویژه ناشنوایان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان تایپ 10 انگشتی – ویژه ناشنوایان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهره

مرسی

محمد

با سلام بنده از آموزش های شما استفاده کردم واقعا زیبا بود و کاربردی بنده برنامه نویسی را شروع کردم ولی مشکل تایپ داشتم چون در برنامه نویسی دقت و سرعت خیلی اهمیت دارد ولی با کمک این مجموعه مشکلم برطرف شد و یک تشکر هم از فرادرس میکنم که برای افراد ناشنوا نیز اموزش های زیبایی قرار داده تا مشکل این افراد را نیز برطرف نماید امید وارم به پیشرفت خود ادامه داده و روز به روز موفق تر باشین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی